WILMAEMILIAVICKAN

Alla inlägg under februari 2014

Av wilmaemiliavickan - 7 februari 2014 17:18

Detta är nästan ett måste nästa vinter, skulle jätte gärna vilja ha ett par uggs. De behöver inte vara äkta men har hört att äkta ska hålla längre och är bättre och så, så får se.

Av wilmaemiliavickan - 7 februari 2014 17:16

Äntligen är det sportlov!!
Sitter just nu och kollar på OS invigningen, ska bli så kul att kolla på OS! Och nu längtar jag ännu mer tills vi åker till fjällena, ska bli så skönt och mysigt!! Åka skidor varje dag och dricka varm choklad med grädde haha, ska bli så roligt!

-w

Av wilmaemiliavickan - 5 februari 2014 16:32

-w

Av wilmaemiliavickan - 5 februari 2014 16:17

Hej!

Igår hade vi friluftsdag och då valde jag och Emilia skidor, slalom. Älskar verkligen det!! Emilia hade aldrig åkt slalom tidigare i sitt liv någon gång så jag, Ludvig, Frida och Hanna lärde henne det igår och hon klarade röda backar! Och för er som inte vet vad en röd backe är så är det den näst brantaste backen, själva backen är alltså vit som snön inte röd, jag tror ni förstår :)) Jätte duktig var hon för att vara första gången. Grym dag!

Nu längtar jag verkligen tills jag och la familia ska till fjällena!!
-w

Presentation


vi är tre spralliga tjejer som är födda 99. Brinner för fotboll, mode & träning. Skriver om våran vardag, träning, inspiration & allt annat möjligt.
Ställ gärna frågor i kommentarer om allt du undrar om.
kramar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

~

       

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards