WILMAEMILIAVICKAN

Alla inlägg under december 2013

Av wilmaemiliavickan - 31 december 2013 11:45

Förut lite tidigare idag beställde jag ett par vita urbanears hörlurar ifrån mediamarkt. Så himla bra ljud i dem!

Nu snart ska jag & la familia åka ut & grilla med några kompisar. Vi brukar egentligen åka pulka varje år men så blev det inte i år eftersom det inte finns någon snö. Men vi ska alltså grilla.
Sen ikväll ska vi fira nyår hos några andra kompisar, ska bli kul! Kanske lägger ut ett inlägg om min outfit då, får se hur det blir & om jag hinner.
-w

Av wilmaemiliavickan - 30 december 2013 23:26

Kollade in topplistan lite granna för att få lite inspiration eller så & då såg vi att vi är på den 24:e platsen på kategorien flest besökare på inlägg. Tack så jätte mycket! Haha, vad kul!
Godnatt bästa läsaree!

Av wilmaemiliavickan - 30 december 2013 20:20

Av wilmaemiliavickan - 30 december 2013 15:11

Har nyss vart ute med min lillebror & hund på en långpromenad. Riktigt skönt! Just nu har vi satt på en film, mysigt.

hahaha, denna bilden smygfottade min bror men den var ändå lite kul, sicket steg, haha.

- w

Av wilmaemiliavickan - 30 december 2013 11:30

Denna dag kommer nog att bli en riktigt slappar dag för mig. Har vart iväg på så mycket och har inte äns hunnit kollat igenom alla mina julklappar ännu, så mysigt att göra det tycker jag. Det ända planerat idag för mig är att jag ska bestämma vad jag ska ha på mig på nyårsafton. Ligger och funderar på om jag ska ta klänning eller byxor & blus? Har ni några förslag skulle det vara super snällt!
Nu ska jag kolla lite film och äta.
- w

Av wilmaemiliavickan - 30 december 2013 11:19

Vi alla tre spelar fotboll i ett lite mindre lag i en liten klubb.

De två senaste säsongerna har det inte alls gått bra, eller i slutet av den senaste har funkat bra men inte däsförinnan. Det beror på att det har krånglat i laget med spelare & så men nu spelar vi 00:or & 99:or tillsammans. Vi möter 99:or & 98:or & väldigt sällan är det med någon 00:or i det andra laget. Nu ska man inte skylla på ålder eller så för man kan ju vara lika duktig som en 98/97 om man är född 00. Men det beror ju på vart man är i utvecklingen & så. För vi 99:or hade varit med ett annat lag innan, nämligen 98:or & 97:or. Så vi hade spelat på 11-manna ett år innan 00:orna, så det var ju helt nytt för dem. Men nu i slutet har vi satsat mycket mer och tänkt mer mentalt. För när vi väl går in i en match med självförtroende och tänker "detta tar vi, kom igen nu!" så går det ju oftast bra. De flesta i laget har ju alltid tänkt så men kanske inte alla. Så det har vi övat lite på & vi har puschat varandra mer. Sen har vi börjat träna mer nu på vintern än förut & på gym, så det är super kul!

Alla vi tre vet att vi är ett grymt lag men det gäller bara att vara med mentalt också, alltså i huvudet. Vi var med på 2 cuper för inte så länge sedan & den ena cupen var vi verkligen jätte bra! Vi tog oss till semifinal, & semifinalen var en vecka senare & den kunde inte vi 99:or komma på för att vi var "tvungna" att åka på konfaläger. Och naturligtvist hade vi hopp om att vinna för 00:orna är riktigt grymma! Men de förlorade semin, men de var inte alls långt borta ifrån att vinna över de andra laget som hade 99:or & 98:or. Man ska inte skylla på ålder ändå, men vi vet att dom hade kunnat vinna om de bara gick in med lite mer självförtroende kanske. Den andra cupen var vi också jätte bra!

Varför vi ville skriva detta är för att man ska aldrig ge upp om någonting man verkligen vill, till exempel att vinna en match eller liknande, eller kanske bli bäst på någonting man verkligen tycker om som en sport eller så.

NEVER GIVE UP ON SOMETHING THAT YOU REALLY LOVE

Kom ihåg det!

Love - w, e & v

Av wilmaemiliavickan - 29 december 2013 23:32

Godnatt alla fina läsare!

Presentation


vi är tre spralliga tjejer som är födda 99. Brinner för fotboll, mode & träning. Skriver om våran vardag, träning, inspiration & allt annat möjligt.
Ställ gärna frågor i kommentarer om allt du undrar om.
kramar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

~

       

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards